Home סלטים סלט שהוא גם פחמימה במתכון מנצח אחד: טבולה-קינואה

סלט שהוא גם פחמימה במתכון מנצח אחד: טבולה-קינואה

כל השנים אהבתי טבולה. כמה שיותר לימון ופטרוזיליה – כך יותר טוב. מאז שפרצנו בסערה לעולם הללא-גלוטן, בורגול כבר לא מבקר אצלנו בבית. לשמחתי מצאתי פתרון שהוא גם תחליף מעולה בפני עצמו – הקינואה. אז למי שעדיין לא בקיא ביתרונות הבריאותיים של הקינואה, הנה שש עובדות:

*עשירה בחלבון

*מלאה במינרלים החשובים: ברזל, מגנזיום, נחושת ואבץ

*עשירה בויטמין E ו- B2

*רוויה בסיבים תזונתיים

*מקלה במיגרנות, מפחיתה סיכון לאסתמה

*לא מכילה גלוטן

 

אז מה עושים עם כל הבריאות הזו? מכינים סלט טבולה-קינואה קיצי ומרענן.

 

מה מכינים: כוס קינואה מבושל לפי הוראות היצרן, בצל סגול בינוני, עגבנייה אדומה וקשה (לא JUICY), לימון, מלח, שמן זית והמון המון כוסברה ופטרוזיליה.

 

איך מכינים: לקערת הגשה מכניסים את הקינואה המוכן. מוסיפים בצל קצוץ, עגבנייה חתוכה לקוביות, כוסברה ופטרוזיליה קצוצים, לימון שלם סחוט, 3 כפות שמן זית ומלח לפי הטעם.

לערבב היטב ולתת לזה לנוח רבע שעה כדי שהקינואה תספוג את כל הרוטב.

אין תגובות

השאר תגובה