Home דף הבית גדול 3 ממרחים קלים, בריאים וטעימים! ללא גלוטן כמובן

3 ממרחים קלים, בריאים וטעימים! ללא גלוטן כמובן

3 ממרחים קלים, בריאים וטעימים! ללא גלוטן כמובן

כל בוקר אותו סיפור, מה לשים בסנדוויץ' לבי"ס/גן? אז כמובן שבמהלך השבוע אני עוברת על כל הקונבנציונליות: גבינה לבנה, קוטג', ממרח שוקולד, פסטרמה, חביתה, גבינה צהובה, גבינה לבנה/קוטג' עם זעתר, אבל לפעמים בא משהוא אחר. אז "פעם-ב" הילדודס זורמים עם משהו קצת שונה כמו חמאת בוטנים, חמאת שקדים, חומוס, טחינה או סנדוויץ'-פיצה. אבל מעל כל אלה, יש שלושה ממרחים שכל הבית אוהב ולא רק לגן/בי"ס אלא גם לארוחת ערב.

  • ממרח שוקולד בריא:

 

רכיבים: חמאת קוקוס טבעית, אבקת חרוב אורגנית, סירופ מייפל טהור.

  • ממרח טחינה מתוקה:

 

טחינה גולמית אתיופית, מים, סירופ מייפל טהור

  • ממרח עגבניות זריז:

 

זיתים ירוקים, רסק עגבניות, שמן זית, בצל, עלי קייל

אופן ההכנה:

  1. לשוקולד בריא: בסיר קטן ממיסים 3 כפות גדושות של חמאת קוקוס, 2 כפות של אבקת חרובים, 3 כפיות של סירופ מייפל טהור. מערבבים היטב ומצננים.
  2. לטחינה מתוקה: מערבבים עם בלנדר (אני עושה את זה עם המוט ידני) כוס טחינה גולמית (טחינה משומשום מלא), 3/4 מים קרים, 1/4 כוס סירופ מייפל טהור (אפשר להוסיף קורט מלח) עד לקבלת מרקם רך וטעים.
  3. לעגבניות זריז: מחממים על אש בינונית בסיר בינוני 1/4 כוס שמן זית. מוסיפים בצל קטן שמגורד בפומפיה ועלה קייל אחד גדול ויפה שקוצצים אותו. מוסיפים 3/4 כוס זיתים ירוקים פרוסים ומערבבים קלות. מוסיפים את רסק העגבניות ומערבבים (ניתן לתבל מעט עם מלח ופלפל לפי הטעם).

 

ofer 480   ofer 479

ofer 481

ofer 482  ofer 483

ofer 484  ofer 487

 

 

 

 

אין תגובות

השאר תגובה